WORLD OF TANKS HİLELERİ


WORLD OF TANK'S HİLESİ


 YENİ VERSİON İLE UYUMLUDUR

world of tanks hilesi
EKLENEN ÖZELLİKLER

SERBEST DENEYİM DÖNÜŞTÜRME
(SERBEST DENEYİM YARATMA)

TANK HIZLANDIRMA ( EN FAZLA %25)

VURUŞ GÜCÜ ARTTIRMA (EN FAZLA 1600)

HER SAVAŞTA X3 DENEYİM VE XP 

OTO NİŞANGAHTA %100 İSABET (Mermi Hedefi Takip eder)
^^/Yeni Güncelleme ile kaldırılmıştır isabet hilesi/^^

KÜÇÜK YANGIN SÖNDÜRÜCÜYÜ 
                                    BÜYÜK GİBİ OTOMATİK KULLANMA

MAÇ BAŞINDAN SONUNA KADAR DÜŞMAN TANKLARINI GÖRME
(SPOT EDİLMESELER BİLE)


Öncelikle her şeyden önce World of Tanks'ın oyuncu sayısının her geçen gün artığını ve oyuncuların hileye yöneliminin arttığını farkettim.



Wargaming tarafından geliştirilen World of Tanks güncellemelerle yeni hilelerin önüne geçmeye çalışıyor.Oyundaki bugları gidermeye çalışan ekip, her geçen gün artan tehditi oyuncuların güvenliği ve eşitliği için çalışıyor.Hile kullanabilmek için oyun sunucularının içine sızabilen bir programın,bir arayüzün olması gerek fakat milyon dolarlık sunuculara kolay kolay sızamazsınız ...

Şimdi size wot oyununda yüzlerce siteyi dolaşamadan ve çok basit bir programla pc'nizi kasmadan dakikalar içinde yapabileceğiniz ve hiç bir yerde bulamayacağınız bi program paylaşıyorum..

Bu programla yapabilecekleriniz sizi hayrete düşürecek..

world of tanks hilesi 


İNDİRME LİNKLERİ


Programı indirdikten sonra öncelikle world-of-tanks-hile.exe ye tıklayarak programı açmanız gerekmekte daha sonra yanda görünen resimdeki 
enter your wargaming.net email
kısmına mail adresinizi yazıyorsunuz..
işlem yapmadan evvel oyununuzu açıp garajdaki bir tankı oyuna sokup tank oyundayken ekranı aşağı indiriyorsunuz..

Hile programından istediğiniz öğeyi seçip yazıyorsunuz ancak bunu her defasında sadece birini seçerek yapıyorsunuz.. aynı anda iki seçeneği birden açamazsınız..

En son olarak save kısmına basıp programı açık bırakın..
 Oyununuza girin oyundaki tankınızı öldürtün ve oyunu kapatıp yeniden başlatın.. sonrada olacakları izleyin...
Lütfen Hile kullandığınızı unutmayın ve bu konuda en güvendiğiniz kişilere bile hileden bahsetmeyin. Resim video gibi görseller paylaşmayın.
Böylece daha uzun müddet ban yemeden yada ceza almadan kullanabilirsiniz.



ARKADAŞLAR HİLEMİZ %100 ÇALIŞMAKTA VE GÜNCELDİR.
İndirmeyle ilgili sorun yaşarsanız (BURAYI TIKLAYIN)

world of tanks hilesi

Güncelleme açıklaması: 

Savaş başına max hasar dengelendi düşük seviye bazı yeni tanklarda görünen 1600 hasar olayı düzeltildi. Tank seviyesi'de göz önüne alınarak max hasar ayarlanması yapıldı.
Her savaşta x3 hatası giderildi.
Video kaydı sırasında yakalanma / tespit edilme sorunu oluşmasın diye deneyim görseli yani ekranda görünen yazılar tamamen kaldırıldı.
Atışlarınıza zayif nokta kipi eklendi. Detaylar programda yer almaktadır.
Küçük bir yeni hile eklendi çok olmasada gümüş kazanımınız arttırıldı.


Yorumlar

  1. beyler deneyenler gerçekten çalışıyormu hile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çalışıyor ama başkasını bilmem ben premium indirmiştim

      Sil
    2. berk tanrıyar5 Temmuz 2014 02:11

      sorunsuz kullanıyordum şimdi format atınca bende eniden indirdim ama baştan söylim premiumla indirmek gerekiyor nedenini bilmiyorum ama eskiden de öyleydi premium almayınca çalışmıyordu hileler

      Sil
  2. kerem safranbolulu21 Eylül 2014 01:07

    Süper başkan sağolun ya oyuna yeni başladım çok iyi oldu bu

    YanıtlaSil
  3. slm abi 9.2 de kullanıyordum hileyi 9.3 gelince hile gidiverdi. programın dosyasınıda kaldırmışidım indirek mi şimdi tekrar? 9.2 de premium alarak indirmişidim yine mi almam gerek?

    YanıtlaSil
  4. Tekrar almanıza gerek yoktur. Daha önceki indirdiğiniz dosyayı premium alarak indirdiyseniz. Mail adresinizi- İndirme tarihinizi ve Dosyadan çıkan cod'u bize gönderin. Size programın güncel halini gönderelim. Normalde Program otomatik güncelleniyordu bu güncellemede arayüz değişikliğine gidildi hilemiz tamamen yenilendi.
    Daha önce Premium satın alarak dosyayı indirip kullanan arkadaşlar yukarıda yazılanları bize yazarlarsa dosya mail adresinize gönderilecektir.

    YanıtlaSil
  5. gülhan huş3 Ekim 2014 19:33

    meil için teşekkr abi

    YanıtlaSil
  6. dostum bugün x5 deneyim vardı hepsini x3'çe çevirdi :( zarara girdik.. Birde bi haftadır falan haritada spotlanmayan tankları bazen gösteriyor bazende göstermiyor son güncellemeden sonra oldu bunlar. bendemi sorun acaba? bi yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her savaşta x3 alıyorum :D kim takar bir defa alacaım x5şi :D harita sorunu bendede var işallah yakında düzelir

      Sil
    2. Yeni eklemeler yapmışsınız süpermiş bence onlarıda yazın.

      Sil
  7. Kardeş hile için teşekkürler oyuna can geldi.

    YanıtlaSil
  8. Abi oyuna giriyorum tankı görür görmez öldüğümü görüyorum. Meğersene hilesi de varmış. Nasıl olur diyordum. O kadar ateş ediyorum bana mısın demiyorlar sadece bir gümleme sesiyle öldüğüm aynı anda oluyordu. İşin sırrı hiledeymiş:) Ben yorum yazmıştım World Of Tanks'ın face sitesine. Oyunda hile yapılıyor demiştim de admin yalanlamıştı benim sözümü. Ama benim hile yapılıyor dediğim şuydu; Düşman tanklar istedikleri zaman kaybolabiliyorlar. Kamufle nasıl oluyor bilmiyorum. Yaptıkları hareketler gittikleri yerler yıktıkları ağaçlar ve devirdikleri direklerden belli oluyorlar ama nasıl oluyorsa görünmeme özelliklerine sahiptiler. Bazen yanında bitiyor ve seni avlıyorlar nerden geldiğini bile anlayamıyorsun. Bazen bir yerlerden ateş ediliyor bakıyorsun sağa sola kimse yok. Öldükten sonra görünüyorlar. Bunun için hile var demiştim de yok demişti admin. Meğerse kralı varmış. Görürler bundan sonra kimi vuruyorlar kimi öldürüyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay be güncelleme bildirimi gelince bi gözatayım dedim 2 sene önce yazdığım yazıya bak şimdi bizden kralı yok :D eff tavan yaptırdım sayenizde bi hesabı satıp ikinciyi açtım onuda sattım iki senede bu 3. hesabım bayadır güncelleme gelmiyordu :) teşekkürler valla oyundan keyif aldım ya sayenizde paramızda cebimizde kaldı sayenizde

      Sil
  9. 2016 YENİ GÜNCELLEMELER İÇİN GEÇERLİMİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sayfa başındaki güncelleme tarihini kontrol edin. Daha önce programı kurduysanız otomatik güncelleir. Yeni kuruyorsanız güncel tarihi takip edin.

      Sil
  10. İndiriyorum çalışır inşallah adamları görme lazım bana :D Bismillah

    YanıtlaSil
  11. uzun zamandır güncelleme bekliyorduk reis sayende kardeşimle 2 hesap kastık :D

    YanıtlaSil
  12. sadi balıkcı18 Mayıs 2018 19:13

    sağlam girdim bu sefer

    YanıtlaSil
  13. hile güzelmiş teşekkür ederiz umarım kalıcı olur

    YanıtlaSil
  14. abi süper hile elinize sağlık bu kadarını beklemiyodum

    YanıtlaSil
  15. 1 yıl aradım ve sonunda bu hileyi buldum süper bişi ya bu

    YanıtlaSil
  16. berke gülerden19 Haziran 2018 03:41

    Yardım lazım. Video çekicem yotube için hileyi nasıl kaldırabilirim? Geçici olarak hileyi kapatıp tekrar videodan sonra tekrar açmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keskin Hile Ekibi20 Haziran 2018 08:16

      Hileyi tamamen kaldırıp tekrar kurmanız gerekmektedir. Tekrar kurarken aynı cod'u kullanabilirsiniz.

      Sil
  17. fatih sarıcı23 Haziran 2018 18:05

    Yeni güncelleme güzel olmuş

    YanıtlaSil
  18. hile için teşekkür ederiz ekipçe kullanmaya başladık

    YanıtlaSil
  19. güzelmiş hile sağol

    YanıtlaSil
  20. Valla helal olsun sağlam hileymiş bi kararsız kaldım ama keşke daha önce indirseymişim varolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D benim bu 5. Hesabim hile sayesinde hizlica kasip satiyorum son hesabi 600 tl ye sattim :D

      Sil
  21. çok ince düşünülmüş bir hileymiş çok hoşuma gitti oyuna yeni başladım baya farketti.nerdeyse oyunu bırakacaktım hileyi bulunca fikrim değişti :D

    YanıtlaSil
  22. Ben uzun süredir kullanıyorum ama bana bi önceki sürüm lazım önceki sürümü nasıl kurabilirim acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banada lazım ya arkaş eski versiyondaki bazı özellikler daha iyi dedi eski versiyon özelliklerini yenisine tekrar eklermisiniz.

      Sil
  23. ali dalkılıç8 Temmuz 2021 15:40

    world of tanks hilesinide buldum ya ölsemde gam yemem ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  24. Hello sir / mam can ı ask? I download this hack before and using but can used my other accound?

    YanıtlaSil
  25. güzelmiş teşekkürler baya faydasını gördüm

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederiz.