WAR THUNDER HİLESİ

 WAR THUNDER HİLELERİ



YENİ GÜNCELLEME TARİHİ:15.ocak.2024
1.HİLEMİZ
Merhaba arkadaşlar Yine yeni  hilelerimiz ile sizlerleyiz... 
War thunder oyunu henüz yeni bir oyun olmasına karşın Popilasyonu oldukça yüksek olması ile birlikte Hile kullanımı fark edilmesede oldukça yüksek durumda. Herzaman savunduğumuz gibi Eğer bir oyunda hile varsa bu hileden yabancı oyuncular kadar kullanma hakkımız bulunmakta.

Sizlere iki hile paylaşacağız bunlardan biri 
diğeri ise çok işinize yarayacağını düşündüğümüz
ÖZEL HİLE'miz..

Öncelikle
BOT hilesinden Başlayalım...
BOT hilemizde yapmanız gereken sadece oyunu ve hilemizi açıp aimbot seçeneğini işaretleyip oyunu açık bırakmak..
Bot programı sizin yerinize 8 dakikada bir yeni bir uçağı oyuna sokacaktır ve sizin yerinize karşısına çıkan düşman hedeflerine ateş edecektir... 
Oynamaktan yorulduğunuz zamanlarda BOT sizin yerinize hesap kasacaktır..
Diğer Özelliklerle ilgili resimli kullanım klavuzu indirdiğiniz dosyada mevcuttur.

İNDİRME LİNKLERİ



2.HİLEMİZ

Bu hilemiz oyunda sık sık karşılaştığınız ancak büyük bir ihtimal ile farkına bile varmadığınız bir hile türüdür.
Şöyle bir örnek verebiliriz.. 
Oyun sırasında Sizden düşük seviyedeki bir uçak bile sizi yok edip yanınızdan hiç bişey olmamış gibi geçebilir.
Yada sizin saldırdığınız düşman uçağını vurmanıza rağmen hiçbişey olmayabilir.. 
Evet hasar alır ama Bi yere kadar :)


Bu Hilemizde

1-Extra x5 deneyim..

2- Canınız yüzde 5 kaldıktan sonra isabet almazsınız..
(Bu hileye düzenleme geldi sayfanın en altından güncelleme notlarına göz atın)

3- Attığınız her mermi hedefini bulur.
/İsabet hilesi kaldırıldı - Güncelleme notlarına bakın/

4- Mürettebatınız %80 güvende olur. 

Buda size bir nevii ölümsüzlük vermektedir.. Ancak hilenin yakalanmaması amacı ile bu hile 5 maç çalışmakta 1 maç çalışmamaktadır. Sonra tekar ve tekrar 5 maç çalışmakta 1 maç çalışmamaktadır. İstatistiklerde hile yapıldığının ortaya çıkmaması için gerekli bir önlem diyelim. Sizin herhangi bir değişiklik yapmanıza yada programı aç kapa vs.. yapmanıza gerek yoktur program bunu kendisi ayarlamaktadır. 
Yeni güncelleme ile hızlı kurulum yapmanız mümkündür arkadaşlar. Ancak hile farklı bir platforma taşınmış gerekçe olarak kurulum dosyasının sürekli olarak silinmesi yada bozulmasıymış. Güncelleme yapılmadan evvel kontrolleri yapıldı ve test edildi. Yukarıdaki üstü çizili olan yerler değişmiştir aşşagıdan güncelleme notlarına bakın.

ARKADAŞLAR HİLEMİZ %100 ÇALIŞMAKTA VE GÜNCELDİR.
İndirmeyle ilgili sorun yaşarsanız (BURAYI TIKLAYIN)


Güncelleme notları: 
Can %5 kaldıktan sonra isabet almama kaldırıldı.
Savaş genelinde karşı tankın attığı mermi en düşük hasarı vermekte yada sekmektedir.

%100 isabet kaldırıldı bug yarattığı için.
50 mt çapındaki tanklara %100 isabet olarak ayarlandı.

Mürettebat sağlığı korundu, Mürettebatın isabet alma ihtimali %10'dur.

Zırh kalınlıkları %25 arttırıldı.


Hile aktifliği 5 mac etkin 1 maç etkisiz'di önceden yeni güncelleme ile 

3 maç etkin 1 maç pasif olacak şekilde ayarlandı.

x3 deneyim kaldırılarak x5 deneyime çıkarıldı.

Güncelleme düzenlemeleri hile yapıldığının anlaşılmasını minimuma indirgemek için yapılmıştır hile size çok ciddi avantaj sağlamaktadır.



Yorumlar

  1. Hile için teşekkürler işimi gördü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ali dalkılıç19 Mayıs 2014 09:55

      Hacı nerden bulursunuz bunları anlamam ki harbiden süpermiş facede de paylaştım herkes beensin :)

      Sil
    2. hile için sağol admin

      Sil
    3. Güzel ama hala eksiklikleri var bence

      Sil
    4. süper ötesi :D

      Sil
  2. Hie süper arkadaş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. nie sildiniz hile ysilinmis diyor

    YanıtlaSil
  4. abi ellerinize sağlık indiriyorum inşallah çalışır eğer çalışırsa çok güzel olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abi ellerinize sağlık tekrardan süper bi hile

      Sil
  5. fahrettin gümüşkaya7 Eylül 2014 11:37

    abi hileler neden ücretsiz indirince zor kuruluyorda premiumla indirince çalışıyor ben anlamadım başka bir hileyide indirmiştim onda da aynısı olmuştu. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sercan Burgun12 Ekim 2014 09:27

      aynen ya bende ücretsiz indirmiştim yapamamıştım şimdi pre indirince oldu keşke önceden bilseydim. boşuna okadar uğraştım. neyse hile güzelmiş ama değdi önceden bileydim okadar para yatırmazdım oyuna :(

      Sil
    2. mail için teşekkürler

      Sil
  6. sağol kardeş

    YanıtlaSil
  7. Elinize sağlık hile güzel biraz daha yenilikler gelir umarım

    YanıtlaSil
  8. sabahattin ballıca9 Haziran 2015 10:06

    eliize sağlık arkadaşım accaba yeni özellikler eklenir mi?

    YanıtlaSil
  9. serdar halıcı7 Eylül 2016 15:06

    abi program değişmiş sanırsam geçenkinden farklı geldi bana neyse elinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederiz ekipçe kurduk ama premium almayınca krulum dosyası gelmiyor neden acaba?

    YanıtlaSil
  11. Elinize sağlık güzel hile ancak kurarken biraz zorlandım daha açıklayıcı bir şekilde anlatılırsa daha iyi olur

    YanıtlaSil
  12. mail için teşekkürler. sanırım indirirken dosya eksik inmiş şimdi düzeldi emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. Yeni indirme yeri eklenmiş iyi olmuş şimdi anca kurabildim ya baya uğraştırdı öteki. Neyse kurduk sonunda sağolun

    YanıtlaSil
  14. yeni ayarlar çok iyi olmuş bence acayip işimi gördü.

    YanıtlaSil
  15. Hile çok güzelmiş baba daha yeni farkettim biraz geiştirilebilir sanki biraz eski bi hile galiba bizimkilerin çoğu kullanıyomuş

    YanıtlaSil
  16. kral virüs varmıdır ya pc nin eli kulağında zaten bide onla uğraşmiyim kolay gelsin bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben indirdim bi sıkıntı yaşamadım benim bilgisayarda pek iyi değil açıkcası

      Sil
  17. Hocam yorum sınırı doldu diye hata veriyodu düzeldi sanırım ya ben hileyi indirdim kullanıyorumda sonra bir sıkıntı olurmu diyede kafama takılıyor acaba sorun yaşayan oldu mu?

    YanıtlaSil
  18. can balkanlı16 Nisan 2022 22:33

    ya arkaşlar şu can % muhabbetini geri ekleyemezmisiniz ya? o çok güzeldi tekrar eklerseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederiz.