ÇANAK OKEY HİLELERİ

ÇANAK OKEY HiLESi



Çanak okey çip hilemiz ile  60 tl değerindeki
1.000.000'luk ML alabilir. 
(5 Defa alınabilir)
Level atlayabilir
 (son seviyeye kadar).
ve
Tüm hediyeleri ücretsiz olarak açabilirsiniz


Hilemiz bir defa çalışmaktadır yani hile sadece bir hesapta işe yarar 
aynı anda birden fazla hesapta işe yaramaz.
Hilemizi bir defa kurduktan sonra hile programını tamamen kaldırabilirsiniz. 
Hilemizi bilgisayardan indirip kurduktan sonra telefon tablet gibi cihazlardan
yada başka bilgisayarlardan bile girseniz yapmış olduğunuz hilede herhangi bir değişiklik olmaz.
Almış olduğunuz çipler hesabınıza kayıt edildiği için hiç bir sıkıntı yaşamazsınız.


ÇANAK OKEY ML HİLESİ

Hile programını indirdirip kurduktan sonra oyuna girin
(Eğer oyuna facebook üzerinden bağlanıyorsanız
ayarlar bölümünden güvenli gezinme kısmını hileyi oluştururken kapatmanız gerekir)

1.ADIM: Oyunu açın ve boş bir salonda boş bir masaya oturun.

2.ADIM: Hile programını başlatarak çanak yazan yere tıklayın.
(Hilemizde 101 çanak okey seçeneğide var ancak sadece birinde kullanabilirsiniz. İkinci bir hesap yada 101 çanak okeyde hile yapmak için programı burdan ==> İNDİR)

3.ADIM: Oyununuz açık olduğu için oyunun kaynak kodlarını göreceksiniz.
Hesabınızdaki çip miktarını yazarak ara diyin.
 4 adet çıkması gerekir. 
Oradaki her bir satırdaki değeri değiştirerek kendi değerinizi yazın. 
Hile tek kullanımlık olduğu için 1.000.000 değerini girin.
Sizden bir cod isteyecektir.
Cod==w893jg7qw0
Cod olmadan hilemiz çalışmamaktadır.
Codu yazdıktan sonra 
OYUNU KAPATIP AÇIN VE DEĞERLERİNİZ DEĞİŞTİ..

ÇANAK OKEY LEVEL ATLAMA HİLESİ

Hile programını başlattığınızda ve hesabınızı yukarıdaki anlatımda olduğu gibi tanıttıktan sonra üst sol köşedeki ''LEVEL'' yazan yere tıklayıp seçeneklerden seçebilirsiniz.



ÇANAK OKEY HEDİYE HİLESİ

Program ve oyun açıkken oyundan istediğiniz hediyeleri alın. Oyunu kapatıp açmanız yeterlidir. 
Hediyelerin değerleri 0 olur. İstediğiniz zaman istediğinizi alabilirsiniz. 
Ancak hediye olarak  yolladığınız zaman normaldeki değerini ödersiniz.






ARKADAŞLAR HİLEMİZ %100 ÇALIŞMAKTA VE GÜNCELDİR.
İndirmeyle ilgili sorun yaşarsanız (BURAYI TIKLAYIN)




Yorumlar

  1. süleyman siirtli16 Ağustos 2016 04:09

    daha yeni gördüm şimdi kurdum hileyi harbiden süre elleriniz dert görmesin bunu arıyordum bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslıhan güler4 Haziran 2021 11:28

      ben pek anlamıyorum benim oğlan kurdu boş yere mi para ödedik şimdi biz okadar sene çip falan için !!

      Sil
  2. teşekkürler kullanışlı program

    YanıtlaSil
  3. nergiz şanlı12 Mayıs 2017 04:32

    güzelmiş baya para harcamıştım önceden sağolun

    YanıtlaSil
  4. mükemmelmiş ya boşu boşuna para ödeyip durmuşuz

    YanıtlaSil
  5. sonunda buldum :d

    YanıtlaSil
  6. aleyna dargın15 Haziran 2018 07:56

    teşekkür ederim kullanamam diye düşündüm ama kolaymış bişi sorucam acaba mobil içinde varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keskin Hile Ekibi23 Haziran 2018 18:06

      Hilemizibilgisayardan aktif ettikten sonra istdeğiniz platformdan kullanabilirsiniz.

      Sil
  7. semih can saygıner19 Haziran 2018 03:32

    İyiymiş ya baya rahatlattı bu hile

    YanıtlaSil
  8. hay sen sağolasın bremın bende bunu arıyordum

    YanıtlaSil
  9. ayşe kaygısız5 Ağustos 2018 20:38

    merhaba bişeysorucaktım ben şimdi hileyi kendi hesabım için çalıştırdım eşimin hsabında tekrar çalıştıramıyorum ne yapmam lazım acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keskin Hile Ekibi28 Ekim 2018 02:19

      Hile sadece bir hesap için kullanılabilinir kinci bir hesapta kullanmaya kalkarsanız hata verecektir.

      Sil
  10. tekrar kullanılıyormuş o güzel çip bittikçe yeniliyorum

    YanıtlaSil
  11. güncelleme ile daha iyi oldu yeni özellikleri yazınızda açıklasanız fazydalı olabilir.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederiz.