HAYDAY HİLELERİ

HAYDAY HiLESi

Merhaba arkadaşlar bu gün sizlere çok sevilen ve hemen hemen herkesin zevkle oynadığı HAY DAY oyununun hilesini paylaşacağız. Oyunda Süpercell oyunlarından alışık olduğunuz gibi elmas fiyatları oldukça yüksektir. Oyunun hilezi zaten vardı biz biraz daha geliştirerek sizlerle paylaşmaya açıyoruz. Hilemiz aslında bir hile olmaktan ziyade sizin yerinize tüm süpercell görevlerini yaparak günlük 100 dolar değerindeki elmasları hesabınıa aktarmanıza yarıyor. Size sadece günde bir defa hileyi aktif hale getirmek kalıyor. Mobil oyun kullanıcılarının da bildiği görev yap 3 elmas al uygulama indir 10 elmas al tarzı tüm işlemleri hilemiz sayesinde tek tıkla başlatıp hiç bir işlem ile uğraşmadan günlük 100$ değerinde elmas ve altın almanıza olanak tanıyor. 

Yukarıda da bahsettiğimiz gibi ismi sizi yanıltmasın
bu hile elmas ve altınları legal yollar ile toplamanıza olanak tanımaktadır.
Hileyi kurup ''USERNAME'' yazan bölüme 
Google yada itunnes kullanıcı adınızı yazmanız ve kazanmak istediğinizi seçmeniz yeterlidir.
 Hile ortalama 10 dakika içerisinde (internet hızınıza göre daha uzun yada daha kısa sürebilir)
Tüm elmas yada altın kazanmanızı sağlayacak görevleri siz tek bir tık bile yapmadan halleder ve elmasların yada altının hesabınıza aktarılmasını sağlar.
Hile kurulum ve kullanımı bilgisayardan yapılmalıdır. Hileyi kurduktan sonra 
çalıştırıp kullanıcı adınızı yazmanız yeterli olacaktır.  İlk kurulumda Sizden itunnes yada google'de kullandığınız mail adresinizi isteyeceği için oyununuz ile otomatik olarak entegre olacaktır.Günlük 100$ değerinde elmas ve altın kazanmak için...


İNDİRME LİNKLERİ

ARKADAŞLAR HİLEMİZ %100 ÇALIŞMAKTA VE GÜNCELDİR.
İndirmeyle ilgili sorun yaşarsanız (BURAYI TIKLAYIN)

HAYDAY ENVANTER HİLESİ

Arkadalar envanter hilemiz  15 Kasım 2021 Tarihinde çıkmış olup,
Tamamı rusça olduğundan dolayı 15 günlük bir çalışma ile tamamen türkçeleştirip
siz değerli ziyaretçilerimize 17 Mayıs itibarı ile sunmuş bulunmaktayız.
Hilemiz ile ambar ağıl ve arazi genişlemesi için gerekli tüm envanterleri yada üretim tesislerinde ek sıra açmak gibi pazar yerindeki ek yerleri açmak gibi elmas ile yapılan tüm işlemleri yapabilmenize olanak sağlamaktadır.
Hilemizi çalıştırmak için bilgisayarınıza kurarak oyunda kullandığınız facebook bağlantı linkini adress kısmına yazıp oyununuza entegre edebilir daha sonra hilemizi tamamen kaldırabilirsiniz. bir defa kurduktan sonra bir daha kurmanıza gerek kalmadan tüm elmas gerektiren harcamaları ücretsiz bir şekilde yapabilirsiniz.


  İNDİRME LİNKLERİ
.





ARKADAŞLAR HİLEMİZ %100 ÇALIŞMAKTA VE GÜNCELDİR.
İndirmeyle ilgili sorun yaşarsanız (BURAYI TIKLAYIN)


Yorumlar

  1. bu iyi oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaya dalgıç8 Eylül 2014 05:05

      elinize sağlık bu ambar vs yükseltme adamı deli eder hale gelmişti iyi oldu :)

      Sil
    2. ercüment bilgazi26 Eylül 2014 17:06

      teşekür ederiz arkadaşlar elmas tı bilmem neydi derken zor oluyordu.

      Sil
    3. Hile için sağolun admin elmasa para harcamaktan sıkılmıştım tek seferde kurtuldum iyi oldu

      Sil
    4. nurullah cihangir13 Şubat 2015 03:13

      Kardeşim hile için sağolun bi yerden sonra baya zorlaşıyor oynamak gazeteyi gezmekten yorulmuştum iyi oldu bu

      Sil
    5. fahrettin cambaz11 Mayıs 2015 05:00

      süper bi pogrammış elleriniz dert görmesin.

      Sil
    6. Ciddi anlamda rahatlatiyor ya oyun

      Sil
  2. Hilede gelince fena bağladı oyun şarj dayanmıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende sıkılmaya başlamıştım :D fena sardı

      Sil
  3. slm kardeşim bunu nasıl indircez bi açıklama yaparmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda Premium ve ücretsiz indirme nasıl yapılır resimli anlatımları mevcut.

      Sil
    2. necmiye baler20 Ocak 2015 16:49

      dostum hile süpermiş gerçekten herşey için sağoln

      Sil
    3. suzanna hataylı22 Nisan 2016 15:59

      okadar uğraştım bi seviye atlamak için elleriniz dert görmesin çok iyi geldi bu

      Sil
  4. EMEĞİNİZE SAĞLIK HİLE ŞAHANE

    YanıtlaSil
  5. sevgi gülşen10 Ocak 2015 10:19

    Hile süpermiş teşekkürler zırt pırt elmas almaktan kurtuldum yav

    YanıtlaSil
  6. admin hile programını kurdum çalıştırdım şimdi hile programını bilgisayardan kaldırsam olur mu? hile çalışır durumda yoksa hileyi kullandığımız sürece bilgisayarda kurulu kalması mı gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hileyi çalıştırdıktan sonra bilgisayarımızdan kaldırabilirsiniz. Ancak oyunu farklı bir cihaza taşırsanız tekrar hileyi kurmanız gerekir.

      Sil
  7. sevimli sevim18 Mart 2015 08:16

    ellerinniz dert görmesin oyunu bırakacakken buldum hileyi :D normalde hileyle işim olmazda ama bir yerden sonra lazım ya.

    YanıtlaSil
  8. bahadır güner19 Mayıs 2015 15:39

    abi çok sağol ya valla hile muhteşemmiş

    YanıtlaSil
  9. kardeşim hiyleyi bi defa almıştım uzunca bi süre kullandım şimdi cihaz değiştide aaba yinemi almam lazım ?

    YanıtlaSil
  10. Hile klasörünün içinde beni oku klasörü var gerekli talimatlar orada yazmaktadır..

    YanıtlaSil
  11. Kardeşim çok teşekkür ederim gerçekten kullanışlı olmuş

    YanıtlaSil
  12. Hile için teşekkürler.. Çalışmaz diye düşündüm ama baya iş gördü

    YanıtlaSil
  13. ali can bilgin1 Haziran 2018 22:42

    şu oyuna bi dünya para harcadım ya daha yeni görüp aldım hileyi keşke daha önce farketseydim

    YanıtlaSil
  14. tek sorun şuan tren bölgesinde hile olmaması orayada etkisi olsa çok güzel olur :/

    YanıtlaSil
  15. direk kurulum yaptım ötekini daha önce denemiştim aynı hileymiş bende yeni farkettim

    YanıtlaSil
  16. Hile oyna sağlam etki ediyor elinize sağlık

    YanıtlaSil
  17. eyw program güzemiş yalnız yeni eklentiler olsa daha iyi olurmuş

    YanıtlaSil
  18. Pazar icin hileye yeni eklentiler yapamazmisiniz acaba ya hile cok guzel oyundaki yeniliklerden eklerseniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
  19. gülperi görkem17 Haziran 2021 13:22

    merhaba yeni güncellemede bazı özellikler tam çalımıyor sanırım bi bakarsanız sevinirim. en çok pazar olayında işime yarıyordu ama şuan çalıştıramadım onu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sami demirbaş1 Temmuz 2021 21:11

      Bende hepsi çalışıyor bence yeniden yükleyin

      Sil
  20. nazlı demirtaş27 Mart 2022 01:54

    ya hileyi yanlış kullandım sanırımçalışıyosu bişey oldu şimdi tekrar indirmem mi gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayarlarda otomatik güncelle seçeneği var ya ona tıklayın yeni güncelleme gelince bazen hata veriyor bende de aynısı oluyodu önceden

      Sil
  21. Nasıl yapılıyor yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  22. Hile güzelmiş baya bi yükseltmişim benim köyü şimdi daha kolay oldu teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederiz.