CLASH OF CLANS HİLELERİ

CLASH OF CLANS HİLESİ



clash hile

Merhaba arkadaşlar,
şimdi size benimde oynadığım ve uzun uğraşlar sonucunda hilesini yaptığımız clash of clans oyununun hilesini palaşacağım. İnternette okuduğunuz gördüğünüz hilelerin hepsini silip atın kafanızdan çünkü internette uzun süre bende sizler gibi bu oyunun hilesini arayıp durdum ancak pek başarılı olamadım.
Sizlere öncelikle hilenin nasıl çalıştığını ve neler yapmanız gerektiğini anlatarak başlayayım.

YENİ GÜNCELLEME TARİHİ:21. Ocak.2024


HİLELERİMİZ 

1- Sınızsız elmas sahibi olabilir.
2- Sınırsız altın yada diğer elementlere sahip olabilir.
3- Savunmanız yani köyünüz en iyi şekilde otomatik olarak düzenlenir.
4- İnşaat süresi sıfırlama
clash of clans 2014 hack


Hileyi kullanmak için telefonunuza ihtiyacınız yoktur. 
Çünkü indireceğiniz programla server'den direk olarak hesabınızdaki elmas ve diğer değerli eşyaların miktarını değiştirip çıkacaksınız sonrada telofonunuzdan yada tabletinizden girerek oyununuzu oynayabileceksiniz.

CLASH OF CLANS HİLE

clash of clans kalıcı hile

Öncelikle programı aşşağıdan indirip Bilgisayarınıza kurup açılan sayfaya kullanıcı adınızı girin.
Kullanıcı adı.. android cihazdan oynuyorsanız google play'de kullandığınız e-mail adresiniz yada gamecanterde kullanılan adınızdır.. Kullandığınız sisteme göre değişmektedir..
Eğer bilgisayar üzerinden oyuna bağlanıyorsanız yine oyunu ndirirken kullandığınız google play yada diğer sistemlere kayıtlı mail adresinizzi yazacaksınız.
!!şifre girmenize gerek yoktur ancak kullanıcı adınızı tam ve eksiksiz girmelisiniz!!
sonrada altta yer alan kısıma kullandığınız cihazın bilgilerini gireceksiniz yani oyununuz hangi cihazda yüklüyse , hangi cihaz üzerinden oyuna giriyorsanız o cihazın bilgilerini gireceksiniz ve enter tuşlayacaksınız.
Sizden oyunu kurulu olduğu cihazda açmanızı isteyecek. 

CLASH OF CLANS 2023 HİLE

Clash of clans gem hile
Bundan sonra tek yapmanız gereken indirdiğiniz hile programının server üzerinden cihazınızdaki oyunla bağlanmasını beklemek. internet hızınıza göre 1 ile 7 dakika içinde oyununuza bağlanacaktır.
Bağlantı sağlandı yazısı görüldükten sonra programda açılacak sayfaya elmas değerlerini girebilir altın değerlerini girebibilir yada outo seçeneğiyle köyünüzün düzenini max savunma modunda otomatik olarak düzenleyebilirsiniz.
Saat sayaçlarından varsa inşaat sürelerini sıfırlayabilirsiniz. Hilemiz kalıcıdır ve ban yeme riskiniz bulunmamaktadır.

Clash of clans en iyi düzen

İNDİRME LİNKLERİ

ARKADAŞLAR HİLEMİZ %100 ÇALIŞMAKTA VE GÜNCELDİR.
İndirmeyle ilgili sorun yaşarsanız (BURAYI TIKLAYIN)

Bu sayfa için blogger yorum sayısı max'dedir bu nedenle yorumlarınız yayınlanamayabilir.
Malesef yorum sayısı üst sınırı bulunmaktadır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Farklı sayfalara yorum bırakabilirsiniz.

Yorumlar

  1. Hile pörfect açıkcası çalışacağından bile şüpheliydim tekrar teşekkürler tüm klana yayıcam bu hileyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizimkilerde kullanmaya başlamış daha yeni haberimiz oldu

      Sil
  2. iosta çalışırmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hile ios yada android farketmezsizin çalışmaktadır, ancak hileyi aktif edebilmek için bilgisayarınıza yüklemeniz ve ios kullanıyorsanız itunnes hesabınıza bağlamanız gerekmektedir. hileyi oyunla entegre ederek sorunsuz bir şekilde kullanabilirsiniz.

      Sil
    2. Yüklerken çekinmiştim ama iyiki yüklemişim boşa emek harcıyomuşur süper iki günde baya level atladım çok teşekkürler

      Sil
    3. super hile harbiden calisiyor inanmamistim ilk basta denedim oldu

      Sil
    4. aziz gümüş12 Ekim 2014 09:24

      Kardeş hile için çok teşekkürler işallah uzunca bir süre kapatmazlar hileyi. Gerçekten acayip hoşuma gitti

      Sil
  3. süper süper süper boşu boşuna bi ton para verdim oyuna bee :( daha önce haberim olaydı hileden okadar parayı yatırmazdım neyse allah razı olsun tek kelimeyle mükemmel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni yorum kabul etmiyor nedense buraya yazayım bakalım hile guzel gercekten hala oynayanlar varsa benim klana gelebilir tr1 klanı 2 senedr falan kullanıyoruz biz

      Sil
  4. murat güzel22 Ekim 2014 16:19

    Mail için teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. burhan kuşdalan28 Ekim 2014 13:20

    Hile güzel aklımda bir iki fikir daha var acaba yapılabilirmi bilmiyorum ama. Ayrıca bir yorum olarak atıcam yayınlamazsanız sevinirim bu haliyle de yeterli elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. bahadır havza12 Kasım 2014 15:39

    kardeş hile iyi güzelde kurdum şimdi sağolun çalışıyorda ama bu geçicimi? yani yeni güncelleme gelirse tekrar mı almamız indirmemiz gerekecek?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar Almanıza Gerek Yoktur.
      Oyun Güncellendikten Sonra 1 Hafta İçerisinde Hilemizde Güncellenmektedir.
      Bu Süre Bazen 10 Günü Bulabilmektedir.

      Sil
    2. bahadır havza6 Aralık 2014 14:46

      sorun düzeldi sağolun

      Sil
  7. bilader çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  8. Dostum ben hesabı arkadaşa verdim yeni hesap açıcam bendeki hile eski versiyon setup hala duruyor ama kurdum güncellemedi sana zahmet yenisini maillermisin bilgileri ayrıca yazıyorum şimdi

    YanıtlaSil
  9. Yardım için sağolun şimdi gördüm maili

    YanıtlaSil
  10. SAMİ GÜLDEREN12 Ocak 2015 08:51

    ABİ HİLEYİ 2 3 AY ÖNCE KURMUŞTUM DA BENİM HESABI BIRAKTIM YENİ HESAP AÇTIM TEKRAR İNDİRMEDEN TEKRAR KULLANMAK İSTİYORUM ÖĞRENCİYİM YARDIMCI OLURMUSUNUZ. MAİL ADRESİMİ VS YAZICAM BİRAZDAN

    YanıtlaSil
  11. Sami gülderen e-mail gönderilmiştir. '' C.o.C ver1'' konu başlığı ile. Lütfen spam klasörünüzü kontrol ediniz.
    İyi eğlenceler dileriz.

    YanıtlaSil
  12. Hile iosda calisir mi veya virüs bulasir mi diye merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet İos, android yada BlueStacks da çalışır.. Ancak hilenin ilk kurulumunu bir pc aracılığı ile yapmanız gerekmektedir. Evinde bilgisayar olmayan arkadaşlar bir internet cafeden rahatlıkla yapabilir. Çünkü kurulum dosyası pc'den çalıştırılıp server'a bağlandıktan sonra hile hangi cihazı kullanırsanız kullanın hile aktif olmaktadır. Daha sonra indirdiğiniz hile programını silebilirsiniz. Hile programı içerisinde ''VİRÜS'' Yoktur...Hile programı ofline yada geçici hile değildir.. Hesap çalma yada ban yeme gibi bir durum söz konusu bile değildir. Şuana kadar dünya çapında binlerce kişi hileyi kullanmaktadır.
      Hile tablet yada telefon üzerinden aktif edilemez. Bir bilgisayar aracılığı ile çalıştırılıp servera bağlanması gereklidir aksi taktirde hile çalışmaz.

      Sil
    2. pardon ya onları yazmamıştım yolluyorum şimdi

      Sil
    3. @Nihat biler Mail gönderildi spam kutunuzu kontrol ediniz..

      Sil
    4. Mail gönderildi lütfen spam kutusunuzu kontrol etmeyi unutmayınız..

      Sil
    5. Teşekkürler geldi

      Sil
  13. çok sağol krdeş çok işime yaradı :)

    YanıtlaSil
  14. premium aldığımız zaman sadece tek bir köy için mi kullanabiliyoruz. yoksa farklı köyler içinde kullanabilmek mümkün mü

    YanıtlaSil
  15. Sadece bir köy için geçerli hileyi bir köy için kullanabilirsiniz..

    YanıtlaSil
  16. hile için teşekkürler çok işime yaradı

    YanıtlaSil
  17. Nurdan Başeski12 Ağustos 2015 20:24

    hile için teşekkür ederim. beklentimden daha iyi çıktı

    YanıtlaSil
  18. Beytullah Kaya4 Eylül 2015 17:30

    bilader elinize sağlık 2. hesabı yaptım

    YanıtlaSil
  19. Yav daha yeni gördüm bro kusura bakma baya geç oldu ama :) neyse. Kendime klan kurdum bro şimdilik yerim iyi 150 lvl yapmıştım hesabı ara vermiştim oyuna hesabı sattım yeni hesap açtım hileyi tekrar indireyim dedim :) hesabı sattım 1000 tl ye

    YanıtlaSil
  20. sadık selim suna18 Mayıs 2018 19:16

    millet oynamış bırakmış ben daha yeni başladım

    YanıtlaSil
  21. abi yardım istiyorum winrar çalıştırılamıyor hatası veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keskin Hile Ekibi6 Haziran 2018 23:43

      Winrar programınızı kaldırıp tekrar yükleyin lütfen. Program kaynaklı bir durum sanırım.

      Sil
  22. Lütfen. Clash of Kings hilesi yapın.

    YanıtlaSil
  23. sami yeşilpınar9 Haziran 2018 23:15

    indirip indirmemekte ikilemde kaldım ama iyikide indirmişim

    YanıtlaSil
  24. oyuna renk geldi ama şu bilgisayardan kurma olayını düzeltseniz direk mobile indirebilsek süper olurdu.

    YanıtlaSil
  25. nedim keresteci9 Temmuz 2018 22:22

    Direk serverdan indirme olayı iyi olmuş digerinde baya uzun sürüyordu indirmek

    YanıtlaSil
  26. Ben pc me kuramadım yardım edermisiniz. Dosyayı açtığımda uygulama açılmıyor dosyayı tekrar yüklemek sıkıntıyı çözebilir diyor ama olmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de öyleydi freemwork yükledim düzeldi

      Sil

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederiz.